"חיפה הידועה כאחת הערים היפות באגן הים התיכון, היא עיר תיירות מובהקת הנהנית מיתרונות רבים של ערכי טבע ונוף, תרבות והיסטוריה". כך אמר שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, בפגישת עבודה אותה קיים בבוקר יום חמישי בעיריית חיפה עם ראש העיר יונה יהב.

השר הוסיף ואמר: "כי לאור ייחודה של חיפה יש להעניק לה מקום מרכזי בקמפיינים תיירותיים אותם מקיים משרד התיירות ולהקצות לה משאבים שיאפשרו לקברניטיה לממש פרויקטים תיירותיים בעיר".

במהלך הפגישה הבטיח השר כי ינחה להעביר לחיפה באופן מידי סך של 2.4 מיליון ₪ המיועדים לשיווק תיירותי.כמו כן נענה השר לבקשת ראש העיר לבחון אפשרות להאריך את ההכרה בחיפה כאזור פיתוח א' בתיירות שהוענקה לעיר לאחר המלחמה עד לסוף שנת 2010.

ראש העיר יונה יהב, הודה לשר על תמיכתו בעיר ואמר כי התיירות היא נכס ראשון במעלה לפיתוח העיר ועל כן משקיעה העירייה מאמצים ומשאבי עתק בפיתוח פרויקטים תיירותיים, מיתוגה של העיר כעיר כנסים והקמת חדרי מלון חדשים בעיר.

בתום הפגישה יצאו השר וראש העיר לסיור בחיפה במהלכו ביקרו בין היתר בקמפוס הנמל, פארק הכט, סטלה מאריס ומערת אליהו אותה מבקש ראש העיר לשקם ולהפוך למרכז תיירות בינלאומי.

0 Comments:

Post a Comment



 
בלוג זה הינו הבלוג הרשמי של ראש העיר חיפה