1-700-708-810 זהו מספרו של מוקד המידע והתמיכה הטלפוני החדש אותו חנכה השבוע עיריית חיפה עבור תושבי העיר הקשישים. במוקד יזכו הקשישים לאוזן קשבת ולמידע בתחומים שונים ומגוונים המעסיקים אותם לרבות הפנייה לשירותים המיועדים עבורם.
המוקד יופעל באמצעות מתנדבים גמלאים שעברו הכשרה מיוחדת לצורך תפקידם. בשלב הראשון יפעל המוקד בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 – 12:00 ולאחר מכן יורחב השירות במידת הצורך גם לשעות אחה"צ והערב.
המוקד הטלפוני ייתן מענה גם לקשישים דוברי ערבית ולקשישים דוברי רוסית.
במקביל למוקד זה מפעילה העירייה בשיתוף אגודת שיל"ה מוקד טלפוני נוסף
בשעות אחה"צ שמספרו – 1-700-50-60-02 המיועד לבני משפחות של קשישים ומופעל גם הוא ע"י אנשי מקצוע בתחום הזקנה במערכת הרווחה וב"שילה".
ניתן להשאיר הודעות במוקד 24 שעות ביממה!
מנהל המחלקה לקשיש בעיריית חיפה דוד אולמן, ציין כי עיריית חיפה פועלת ליצירת ערוצי תקשורת עבור הקשישים ובני משפחותיהם על מנת לספק להם מידע הן ברמת הפרט והן ברמת המידע הכללי.
המוקד יופעל באמצעות מתנדבים גמלאים שעברו הכשרה מיוחדת לצורך תפקידם. בשלב הראשון יפעל המוקד בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 – 12:00 ולאחר מכן יורחב השירות במידת הצורך גם לשעות אחה"צ והערב.
המוקד הטלפוני ייתן מענה גם לקשישים דוברי ערבית ולקשישים דוברי רוסית.
במקביל למוקד זה מפעילה העירייה בשיתוף אגודת שיל"ה מוקד טלפוני נוסף
בשעות אחה"צ שמספרו – 1-700-50-60-02 המיועד לבני משפחות של קשישים ומופעל גם הוא ע"י אנשי מקצוע בתחום הזקנה במערכת הרווחה וב"שילה".
ניתן להשאיר הודעות במוקד 24 שעות ביממה!
מנהל המחלקה לקשיש בעיריית חיפה דוד אולמן, ציין כי עיריית חיפה פועלת ליצירת ערוצי תקשורת עבור הקשישים ובני משפחותיהם על מנת לספק להם מידע הן ברמת הפרט והן ברמת המידע הכללי.
צילום: צבי רוגר
תוויות: עיריית חיפה