כ – 93% מקרב בוגרי בית ספר "אלינאס" מתגייסים לצה"ל. כך, נמסר ע"י שלטונות צה"ל להנהלת בית הספר לקראת בפאנל בוגרים של בית הספר המשרתים כיום בתפקידי פיקוד שונים בצה"ל.בפאנל השתתפו 25 בוגרים של בית הספר המשרתים ביחידות שונות. הבוגרים שנעתרו ברצון לפניית בית הספר, נפגשו עם תלמידי י"ב, העומדים לפני גיוס וסיפרו להם על היחידות בהן הם משרתים, הלבטים שבהם התלבטו לפני הגיוס, מסלול האימונים אותו עברו והיחידות אליהן הם משתייכים. במענה לשאלת תלמידים אמר אחד הלוחמים: "שאלת הגיוס- איננה שאלה, היא חובת קיום במדינה שלנו, הצבא הוא צורך ולא רצון, אין לנו ברירה, אלא להגן על המדינה, השאלה היחידה היא באיזה חייל לבחור ובאיזה תפקיד בין שלל התפקידים המגוונים אותם שהצבא יכול להציע"."לי הציעו תפקידים יוקרתיים ומפתים, גם אני ההייתי מוצף בדעות והצעות של הורים וחברים. בסופו של דבר בחרתי ביחידה קרבית, ואני מאוד שלם עם ההחלטה, אני חווה מדי יום חוויות מדהימות, עד שלא נמצאים שם- לא מבינים במה מדובר""מעבר לתרומה האישית של בגרות, אחריות ועצמאות,יש פה התנסות שבשום מקום אחר לא ניתן לחוות. את כל שנות הבגרות שלנו נעביר ליד שולחן ומחשב. כאן ניתנת לי הזדמנות לעשות משהו אחר ויחד עם זאת לתרום למדינה. הסיפוק שלי בזכות כל אלה -אדיר".

0 Comments:

Post a Comment



 
בלוג זה הינו הבלוג הרשמי של ראש העיר חיפה